Κωδικός τροχού SPB 180, 1-αυλάκι για Taperlock 1610
1-αυλάκι τροχός SPB 180x1-1610 για υποδοχή Taperlock 1610
Αριθμός αυλακώσεων: 1
Διάμετρος λειτουργίας dp: 180 mm
Εξωτερική διάμετρος de: 187 mm
Διάμετρος άξονα Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Πλάτος στεφάνης F: 25 mm
Συνολικό πλάτος L: 25 mm
Τύπος τροχού: Στερεός τροχός
Υλικό: Γκρίζος χυτοσίδηρος EN-GJL-200 (G20 - UNI 5007)
Αριθμός δασμού: 84835020
Βάρος: 3,2 kg
Απαιτούμενη υποδοχή Taper: 1610
Αριθμός αυλακώσεων: 1
Διάμετρος λειτουργίας dp: 180 mm
Εξωτερική διάμετρος de: 187 mm
Διάμετρος άξονα Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Πλάτος στεφάνης F: 25 mm
Συνολικό πλάτος L: 25 mm
Τύπος τροχού: Στερεός τροχός
Αριθμός δασμού: 84835020
Βάρος: 3,2 kg
Απαιτούμενη υποδοχή Taper: 1610
Η προστασία των αγωγών από ζημιές (π.χ. λόγω κατασκευαστικών εργασιών) έχει μεγάλη σημασία. Για το σκοπό αυτό, οι αγωγοί ελέγχονται τακτικά με πεζοπορία, οδήγηση και πτήση. Ωστόσο, η πρακτική δείχνει ότι με αυτές τις διαδικασίες δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνιμη παρακολούθηση. Για να καλυφθεί αυτό το κενό, έχουν ήδη εξεταστεί διάφορες μέθοδοι διαδικτυακής ανίχνευσης στο πλαίσιο ενός έργου DVGW πριν από μερικά χρόνια. Το προϊόν PipeMon+® που παρουσιάζεται εδώ καλύπτει αυτό το κενό.
Κόνσεπτ:
- Η OGE έχει αναπτύξει μια μεθοδολογία παρακολούθησης αγωγών με βάση την κατιονική προστασία από διάβρωση (KKS)
- Σε περίπτωση παραβίασης της επικάλυψης του αγωγού ενός κατιονικά προστατευμένου αγωγού από ένα κατασκευαστικό μηχάνημα (εκσκαφέας, τρυπάνι, φρέζα εδάφους κ.λπ.), η κατανομή του ρεύματος προστασίας στον αγωγό αλλάζει
- Με τη χρήση κατάλληλων αισθητήρων και ειδικών αναλυτικών διαδικασιών, αυτά τα γεγονότα μπορούν να ανιχνευθούν σε πραγματικό χρόνο.
Κατασκευασμένο με χύτευση και μηχανική επεξεργασία, υλικό EN AC 47100, μέγεθος 140mm x 96mm x 102mm, βάρος 0,9kg, ετήσια ζήτηση 25.000 τεμ, ασφαλές εξάρτημα, απαιτεί DCTG κατηγορία 3 ή αυστηρότερη.
Χρησιμοποιείται στη βιομηχανία αυτοκινήτων, κατασκευασμένο με μηχανική επεξεργασία, υλικό χάλυβας, μέγεθος 26mm x 24mm, βάρος 0,16kg, ετήσια ζήτηση 500.000 τεμάχια